APA:
کپیرداد، ایرج، و قطب زاده اردکانی، مصطفی. (1396). بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی کتابداران بر کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی). مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)، 9(3 (پیاپی 21) )، 91-110. SID. https://sid.ir/paper/211718/fa
Vancouver:
کپیرداد ایرج، قطب زاده اردکانی مصطفی. بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی کتابداران بر کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی). مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)[Internet]. 1396؛9(3 (پیاپی 21) ):91-110. Available from: https://sid.ir/paper/211718/fa
IEEE:
کپیایرج رداد، و مصطفی قطب زاده اردکانی، “بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی کتابداران بر کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی)،” مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)، vol. 9، no. 3 (پیاپی 21) ، pp. 91–110، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211718/fa