APA:
کپیکاووسی، اسماعیل، و هاشمی، سیدمحمود. (1390). ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی. مطالعات رسانه ای، 6(13)، 85-105. SID. https://sid.ir/paper/211800/fa
Vancouver:
کپیکاووسی اسماعیل، هاشمی سیدمحمود. ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1390؛6(13):85-105. Available from: https://sid.ir/paper/211800/fa
IEEE:
کپیاسماعیل کاووسی، و سیدمحمود هاشمی، “ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی،” مطالعات رسانه ای، vol. 6، no. 13، pp. 85–105، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211800/fa