Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,004
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

714
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی

صفحات

 صفحه شروع 85 | صفحه پایان 105

چکیده

 در این مقاله در راستای تبیین نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی, نخست مفهوم مهندسی فرهنگ مطرح و فرایند آن تشریح و سپس به نقش رسانه ملی در توسعه فرهنگی اشاره شده و در ادامه با توجه به نظرسنجی به عمل آمده از دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در خصوص موضوع, نتایج حاصله ارائه شده است. با توجه به داده های حاصله از جامعه آماری درباره تعیین اهمیت سطوح فرهنگ و مروری بر نتایج آزمون فرضیه ها مشخص شده است که سطح مصنوعات و نمادها از دیدگاه نخبگان, بیشترین تاثیر و اهمیت را در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی بر عهده داشته و مولفه ارزش ها در جایگاه دوم و مولفه مفروضات اساسی در جایگاه سوم قرار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کاووسی، اسماعیل، و هاشمی، سیدمحمود. (1390). ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی. مطالعات رسانه ای، 6(13)، 85-105. SID. https://sid.ir/paper/211800/fa

    Vancouver: کپی

    کاووسی اسماعیل، هاشمی سیدمحمود. ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1390؛6(13):85-105. Available from: https://sid.ir/paper/211800/fa

    IEEE: کپی

    اسماعیل کاووسی، و سیدمحمود هاشمی، “ارزیابی نقش رسانه ملی در تحقق مهندسی فرهنگ سازمانی،” مطالعات رسانه ای، vol. 6، no. 13، pp. 85–105، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211800/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا