APA:
کپیکربلایی حاجی اوغلی، حسن، فرهنگی، علی اکبر، سلطانی فر، محمد، دلاور، علی، و گرانمایه پور، علی. (1397). نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور. مطالعات رسانه ای، 13(4 (پیاپی 43) )، 7-18. SID. https://sid.ir/paper/211937/fa
Vancouver:
کپیکربلایی حاجی اوغلی حسن، فرهنگی علی اکبر، سلطانی فر محمد، دلاور علی، گرانمایه پور علی. نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1397؛13(4 (پیاپی 43) ):7-18. Available from: https://sid.ir/paper/211937/fa
IEEE:
کپیحسن کربلایی حاجی اوغلی، علی اکبر فرهنگی، محمد سلطانی فر، علی دلاور، و علی گرانمایه پور، “نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور،” مطالعات رسانه ای، vol. 13، no. 4 (پیاپی 43) ، pp. 7–18، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211937/fa