مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

670
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

671
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور

صفحات

 صفحه شروع 7 | صفحه پایان 18

چکیده

 نحوه اطّلاع رسانی بر مبنای فضاهای مجازی تغییر یافته است؛ لذا اشتراک اطّلاعات و نحوه دست یابی به اطّلاعات اقتصادی, سیاسی, اجتماعی و فرهنگی نیز متفاوت شده است. به همین دلیل مطبوعات می بایست نسبت به تغییر استراتژی های خود اقدام نمایند و ضروری است تا از نوآوری بهره ببرند. در این راستا پژوهش حاضر به نوآوری در برندسازی روزنامه ها برای ارزش آفرینی مطلوب در کشور پرداخته است. روش پژوهش, از نوع توصیفی همبستگی است. جامعه آماری, صاحب نظران, کارشناسان حوزه رسانه, صاحبان امتیاز, مدیران مسئول و سردبیران روزنامه های کثیرالانتشار می باشند که با توجه به روش نمونه گیری در دسترس, تعداد 125 نفر انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها, از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل آماری داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که همبستگی مثبت و معناداری بین کیفیت واقعی محصول, محیط, اخلاق حرفه ای و روابط کارکنان و حمایت از مشتری با ارزش ویژه برند وجود دارد ولی بین هزینه و ارزش ویژه برند رابطه معنی داری وجود ندارد. نتایج رگرسیون خطی نیز نشان داد که حمایت از مشتری در پیش بینی ارزش ویژه برند سهم بیشتری را دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کربلایی حاجی اوغلی، حسن، فرهنگی، علی اکبر، سلطانی فر، محمد، دلاور، علی، و گرانمایه پور، علی. (1397). نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور. مطالعات رسانه ای، 13(4 (پیاپی 43) )، 7-18. SID. https://sid.ir/paper/211937/fa

    Vancouver: کپی

    کربلایی حاجی اوغلی حسن، فرهنگی علی اکبر، سلطانی فر محمد، دلاور علی، گرانمایه پور علی. نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1397؛13(4 (پیاپی 43) ):7-18. Available from: https://sid.ir/paper/211937/fa

    IEEE: کپی

    حسن کربلایی حاجی اوغلی، علی اکبر فرهنگی، محمد سلطانی فر، علی دلاور، و علی گرانمایه پور، “نوآوری در برندسازی روزنامه ها و ارزش آفرینی مطلوب در کشور،” مطالعات رسانه ای، vol. 13، no. 4 (پیاپی 43) ، pp. 7–18، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211937/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button