APA:
کپیدرودی، هما. (1392). نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی, غرب تهران). مطالعات رسانه ای، 8(21)، 111-118. SID. https://sid.ir/paper/211942/fa
Vancouver:
کپیدرودی هما. نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی, غرب تهران). مطالعات رسانه ای[Internet]. 1392؛8(21):111-118. Available from: https://sid.ir/paper/211942/fa
IEEE:
کپیهما درودی، “نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی, غرب تهران)،” مطالعات رسانه ای، vol. 8، no. 21، pp. 111–118، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211942/fa