APA:
کپیپاشنک، نسترن، و تارانتاش، مسعود. (1393). بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی. مطالعات رسانه ای، 9(26)، 127-137. SID. https://sid.ir/paper/212042/fa
Vancouver:
کپیپاشنک نسترن، تارانتاش مسعود. بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1393؛9(26):127-137. Available from: https://sid.ir/paper/212042/fa
IEEE:
کپینسترن پاشنک، و مسعود تارانتاش، “بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی،” مطالعات رسانه ای، vol. 9، no. 26، pp. 127–137، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212042/fa