APA:
کپیبشردوست، امید، شجاعی، محمدرضا، و منصوری، محسن. (1390). برنامه ریزی کمی راهبردی و ارائه راهکارهای بهبود جایگاه علامت تجاری با استفاده از ماتریس QSPM. توسعه تکنولوژی صنعتی، -(17)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/212927/fa
Vancouver:
کپیبشردوست امید، شجاعی محمدرضا، منصوری محسن. برنامه ریزی کمی راهبردی و ارائه راهکارهای بهبود جایگاه علامت تجاری با استفاده از ماتریس QSPM. توسعه تکنولوژی صنعتی[Internet]. 1390؛-(17):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/212927/fa
IEEE:
کپیامید بشردوست، محمدرضا شجاعی، و محسن منصوری، “برنامه ریزی کمی راهبردی و ارائه راهکارهای بهبود جایگاه علامت تجاری با استفاده از ماتریس QSPM،” توسعه تکنولوژی صنعتی، vol. -، no. 17، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212927/fa