APA:
کپیپیرانی، ذبیح. (1394). نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی, شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی. روانشناسی مدرسه، 4(3 (پیاپی 15))، 7-22. SID. https://sid.ir/paper/216705/fa
Vancouver:
کپیپیرانی ذبیح. نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی, شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1394؛4(3 (پیاپی 15)):7-22. Available from: https://sid.ir/paper/216705/fa
IEEE:
کپیذبیح پیرانی، “نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی, شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی،” روانشناسی مدرسه، vol. 4، no. 3 (پیاپی 15)، pp. 7–22، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216705/fa