APA:
کپیشاکردولق، علی، و اوبالاسی، آناهیتا. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان. روانشناسی مدرسه، 7(4 (پیاپی 28) )، 81-102. SID. https://sid.ir/paper/216763/fa
Vancouver:
کپیشاکردولق علی، اوبالاسی آناهیتا. اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 28) ):81-102. Available from: https://sid.ir/paper/216763/fa
IEEE:
کپیعلی شاکردولق، و آناهیتا اوبالاسی، “اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 81–102، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216763/fa