APA:
کپیبانشی، عباداله، بوستانی، حمیدرضا، و ذکی، مهدی. (1398). واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی. مدیریت اسلامی، 27(1 )، 115-140. SID. https://sid.ir/paper/216883/fa
Vancouver:
کپیبانشی عباداله، بوستانی حمیدرضا، ذکی مهدی. واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی. مدیریت اسلامی[Internet]. 1398؛27(1 ):115-140. Available from: https://sid.ir/paper/216883/fa
IEEE:
کپیعباداله بانشی، حمیدرضا بوستانی، و مهدی ذکی، “واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی،” مدیریت اسلامی، vol. 27، no. 1 ، pp. 115–140، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216883/fa