APA:
کپیاصغرزاده، نسرین، خراسانی، اباصلت، و فراستخواه، مقصود. (1395). پیامدهای منحصر بودن زبان آموزش علم در راستای بین المللی شدن آموزش عالی ایران: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 9(17)، 159-179. SID. https://sid.ir/paper/217930/fa
Vancouver:
کپیاصغرزاده نسرین، خراسانی اباصلت، فراستخواه مقصود. پیامدهای منحصر بودن زبان آموزش علم در راستای بین المللی شدن آموزش عالی ایران: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛9(17):159-179. Available from: https://sid.ir/paper/217930/fa
IEEE:
کپینسرین اصغرزاده، اباصلت خراسانی، و مقصود فراستخواه، “پیامدهای منحصر بودن زبان آموزش علم در راستای بین المللی شدن آموزش عالی ایران: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا،” مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، vol. 9، no. 17، pp. 159–179، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/217930/fa