APA:
کپیوحدتی دانشمند، علی، سجادیه، نرگس، و حسینی، افضل السادات. (1397). سازه گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، 8(2 (پیاپی 16) )، 87-102. SID. https://sid.ir/paper/218492/fa
Vancouver:
کپیوحدتی دانشمند علی، سجادیه نرگس، حسینی افضل السادات. سازه گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)[Internet]. 1397؛8(2 (پیاپی 16) ):87-102. Available from: https://sid.ir/paper/218492/fa
IEEE:
کپیعلی وحدتی دانشمند، نرگس سجادیه، و افضل السادات حسینی، “سازه گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور،” پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، vol. 8، no. 2 (پیاپی 16) ، pp. 87–102، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218492/fa