APA:
کپیرستمی ابوسعیدی، علی اصغر، باقری مسعودزاد، آذر، و افراز، شهرام. (1398). میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، 9(4 )، 1105-1130. SID. https://sid.ir/paper/218580/fa
Vancouver:
کپیرستمی ابوسعیدی علی اصغر، باقری مسعودزاد آذر، افراز شهرام. میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)[Internet]. 1398؛9(4 ):1105-1130. Available from: https://sid.ir/paper/218580/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر رستمی ابوسعیدی، آذر باقری مسعودزاد، و شهرام افراز، “میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان،” پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، vol. 9، no. 4 ، pp. 1105–1130، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218580/fa