Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,195
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

862
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 115

چکیده

 هدف مطالعه حاضر معرفی تکنیک نردبانی به عنوان یک ابزار مناسب در تحقیقات بازاریابی و رفتار مصرف کننده و چگونگی اجرای آن در عمل است. در این مطالعه تکنیک نردبانی به عنوان ابزاری مهم برای فهم ارزش های مصرف کننده و تدوین استراتژی های برند و پیام تبلیغاتی معرفی می شود. علی رغم اینکه تکنیک نردبانی ابزاری قوی و مفید برای بازاریابان و محققان برای فهم رفتار مصرف کننده است, با این حال به دلیل آشنایی کم و دشواری اجرای این تکنیک, به میزان کمی از آن در مطالعات رفتار مصرف کننده استفاده می شود. در این مطالعه, علاوه بر تشریح نحوه اجرای این تکنیک و چگونگی استخراج نقشه سلسله مراتبی ارزش, به چالش ها و مشکلاتی که محققان در به کارگیری این تکنیک با آن روبه رو می شوند و راه حل آن ها اشاره شده است. این مطالعه, بینش مناسبی را برای بازاریابان و محققان علاقه مند به شناخت ارزش های مصرف کنندگان و چگونگی ارتباط بین ویژگی های یک محصول یا برند خاص با ارزش های شخصی مصرف کنندگان فراهم می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیماسی، مسعود، عمویی اوجاکی، علی، و نصیر، ملیکا. (1397). از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی. مدیریت بازاریابی، 13(40 )، 95-115. SID. https://sid.ir/paper/218950/fa

    Vancouver: کپی

    کیماسی مسعود، عمویی اوجاکی علی، نصیر ملیکا. از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(40 ):95-115. Available from: https://sid.ir/paper/218950/fa

    IEEE: کپی

    مسعود کیماسی، علی عمویی اوجاکی، و ملیکا نصیر، “از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 40 ، pp. 95–115، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218950/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا