APA:
کپیکیماسی، مسعود، عمویی اوجاکی، علی، و نصیر، ملیکا. (1397). از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی. مدیریت بازاریابی، 13(40 )، 95-115. SID. https://sid.ir/paper/218950/fa
Vancouver:
کپیکیماسی مسعود، عمویی اوجاکی علی، نصیر ملیکا. از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(40 ):95-115. Available from: https://sid.ir/paper/218950/fa
IEEE:
کپیمسعود کیماسی، علی عمویی اوجاکی، و ملیکا نصیر، “از ویژگی های حائز اهمیت در خرید تا ارزش های شخصی مصرف کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 40 ، pp. 95–115، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218950/fa