APA:
کپیاسماعیل پور، حسن، جوانمرد، حبیب اله، و باجلان، اصغر. (1391). بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهر اراک). مدیریت بازاریابی، 7(15)، 131-146. SID. https://sid.ir/paper/218977/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور حسن، جوانمرد حبیب اله، باجلان اصغر. بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهر اراک). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(15):131-146. Available from: https://sid.ir/paper/218977/fa
IEEE:
کپیحسن اسماعیل پور، حبیب اله جوانمرد، و اصغر باجلان، “بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهر اراک)،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 15، pp. 131–146، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218977/fa