مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,966
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

816
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 51

چکیده

 پژوهش حاضر, برای نخستین بار در ایران کوشش نموده است تا با ارئه الگویی برای ارزیابی عوامل موثر بر «تبلیغات شفاهی مثبت» در بازار خدمات, گوشه ای از هزارتوی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت مشتریان ایرانی در حوزه خدمات را بنمایاند, تا بر این اساس, دیباچه ای باشد برای پژوهش های آتی در راستای شناسایی هر چه بیشتر عوامل تاثیرگذار؛ و امید است گامی باشد, در راهی که ما را به سوی شناخت و درک بهتری از زمینه های تاثیرگذار بر این پدیده, در «بازار خدمات» یاری نماید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبدالوند، محمدعلی، و غفاری آشتیانی، پیمان. (1388). ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 20(81)، 35-51. SID. https://sid.ir/paper/204170/fa

    Vancouver: کپی

    عبدالوند محمدعلی، غفاری آشتیانی پیمان. ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1388؛20(81):35-51. Available from: https://sid.ir/paper/204170/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی عبدالوند، و پیمان غفاری آشتیانی، “ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 20، no. 81، pp. 35–51، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204170/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button