APA:
کپیایمانی، عبدالمجید، و عباسی، میثم. (1396). خوشه بندی مشتریان بر مبنای مدل RFM با استفاده از الگوریتم C-means فازی (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر زاهدان). پژوهش های مدیریت عمومی، 10(37 )، 251-276. SID. https://sid.ir/paper/222102/fa
Vancouver:
کپیایمانی عبدالمجید، عباسی میثم. خوشه بندی مشتریان بر مبنای مدل RFM با استفاده از الگوریتم C-means فازی (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر زاهدان). پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1396؛10(37 ):251-276. Available from: https://sid.ir/paper/222102/fa
IEEE:
کپیعبدالمجید ایمانی، و میثم عباسی، “خوشه بندی مشتریان بر مبنای مدل RFM با استفاده از الگوریتم C-means فازی (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر زاهدان)،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 10، no. 37 ، pp. 251–276، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222102/fa