APA:
کپیکفاش پور، آذر، و علیزاده زوارم، علی. (1391). به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 51-68. SID. https://sid.ir/paper/194639/fa
Vancouver:
کپیکفاش پور آذر، علیزاده زوارم علی. به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):51-68. Available from: https://sid.ir/paper/194639/fa
IEEE:
کپیآذر کفاش پور، و علی علیزاده زوارم، “به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 51–68، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194639/fa