مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

902
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

847
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اجرای استراتژی و عملکرد با توجه به نقش تعدیل گرهای خلاقیت و آموزش اصول برنامه ریزی استراتژیک

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 111

چکیده

 زمینه: این پژوهش در زمینه مدیریت استراتژیک و بعد اجرای استراتژی می باشد. علی رغم اهمیت اجرای استراتژی, اکثر تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت استراتژیک بر برنامه ریزی استراتژیک اختصاص یافته است و اجرای استراتژی تحقیقات اندکی را به خود اختصاص داده است. لذا این پژوهش بر بعد اجرای استراتژی در مدیریت استراتژیک تمرکز کرده است. هدف: این تحقیق با هدف بررسی عوامل موثر بر اجرای صحیح استراتژی و تاثیر آن بر عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است. روش پژوهش: این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی, از نظر روش گردآوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی-پیمایشی, و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بوده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل ریاست و کلیه معاونان و مدیران یک واحد از دانشگاه آزاد اسلامی بوده است. برای تجزیه و تحلیل آماری از نرم افزار PLS استفاده شده است. یافته ها: یافته های تحقیق نشان داد که در تمام فرضیه ها ضرایب معناداری z از 1. 761 بیشتر بوده و همچنین ضریب معناداری z مربوط به متغیرتعدیل گر آموزش اصول برنامه-ریزی استراتژیک 2. 62 محاسبه و برای انعطاف پذیری استراتژیک عدد 3. 14 محاسبه شده است. نتیجه گیری: نتایج تحقیق نشان داد که متغیرهای تخصیص منابع, رهبری سازمانی, و مشارکت کارمندان بر اجرای صحیح استراتژی های تدوین شده تاثیر دارد و متغیر آموزش اصول برنامه ریزی استراتژیک تاثیر مشارکت کارمندان بر اجرای صحیح برنامه ریزی استراتژیک را افزایش می دهد و متغیر خلاقیت و انعطاف پذیری استراتژیک تاثیر اجرای صحیح استراتژی بر عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدیان، سحر، و خوش طینت، بهناز. (1397). اجرای استراتژی و عملکرد با توجه به نقش تعدیل گرهای خلاقیت و آموزش اصول برنامه ریزی استراتژیک. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 8(2 )، 87-111. SID. https://sid.ir/paper/223389/fa

    Vancouver: کپی

    احمدیان سحر، خوش طینت بهناز. اجرای استراتژی و عملکرد با توجه به نقش تعدیل گرهای خلاقیت و آموزش اصول برنامه ریزی استراتژیک. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1397؛8(2 ):87-111. Available from: https://sid.ir/paper/223389/fa

    IEEE: کپی

    سحر احمدیان، و بهناز خوش طینت، “اجرای استراتژی و عملکرد با توجه به نقش تعدیل گرهای خلاقیت و آموزش اصول برنامه ریزی استراتژیک،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 8، no. 2 ، pp. 87–111، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223389/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button