APA:
کپیعزت پناه، فلورا، و لطیفی، زهره. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش, تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد, تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا. روانشناسی سلامت، 8(4 (پیاپی 32) )، 127-142. SID. https://sid.ir/paper/227330/fa
Vancouver:
کپیعزت پناه فلورا، لطیفی زهره. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش, تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد, تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا. روانشناسی سلامت[Internet]. 1398؛8(4 (پیاپی 32) ):127-142. Available from: https://sid.ir/paper/227330/fa
IEEE:
کپیفلورا عزت پناه، و زهره لطیفی، “اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش, تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد, تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا،” روانشناسی سلامت، vol. 8، no. 4 (پیاپی 32) ، pp. 127–142، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227330/fa