APA:
کپیرحمانی، محمدنور، محمدی، مهدی، ناصری جهرمی، رضا، و رحمانی، هادی. (1394). نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی. روشها و مدلهای روان شناختی، 6(19)، 13-30. SID. https://sid.ir/paper/227520/fa
Vancouver:
کپیرحمانی محمدنور، محمدی مهدی، ناصری جهرمی رضا، رحمانی هادی. نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1394؛6(19):13-30. Available from: https://sid.ir/paper/227520/fa
IEEE:
کپیمحمدنور رحمانی، مهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، و هادی رحمانی، “نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 6، no. 19، pp. 13–30، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227520/fa