APA:
کپیسپاه منصور، مژگان. (1396). نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسوولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی. روشها و مدلهای روان شناختی، 8(2 (پیاپی 28) )، 101-115. SID. https://sid.ir/paper/227551/fa
Vancouver:
کپیسپاه منصور مژگان. نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسوولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1396؛8(2 (پیاپی 28) ):101-115. Available from: https://sid.ir/paper/227551/fa
IEEE:
کپیمژگان سپاه منصور، “نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسوولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 8، no. 2 (پیاپی 28) ، pp. 101–115، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227551/fa