APA:
کپیخلیل نژاد، شهرام، اصلانی افراشته، امیر، و شجاعی، محمدحسین. (1396). تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل. گردشگری و توسعه، 6(4 )، 180-200. SID. https://sid.ir/paper/227692/fa
Vancouver:
کپیخلیل نژاد شهرام، اصلانی افراشته امیر، شجاعی محمدحسین. تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل. گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(4 ):180-200. Available from: https://sid.ir/paper/227692/fa
IEEE:
کپیشهرام خلیل نژاد، امیر اصلانی افراشته، و محمدحسین شجاعی، “تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 4 ، pp. 180–200، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227692/fa