مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

517
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

753
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی و تبیین پیامدهای شغلی و سازمانی بازاریابی داخلی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر پیامدهای شغلی (رضایت شغلی, عجین شدن با شغل و پیوند با شغل) و پیامدهای سازمانی (تعهد سازمانی, هویت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده) در دفاتر و شعب بیمه پاسارگاد در استان تهران بوده است. در این پژوهش پیمایشی, جامعه هدف شامل تمامی کارکنان دفاتر و شعب بیمه پاسارگاد در استان تهران و روش نمونه گیری, خوشه ای دومرحله ای بوده است. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران, 385 نفر, ابزار جمع آوری اطلاعات, پرسشنامه و روش تحلیل داده ها مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SmartPLS2. 0. M3 بوده است. مطابق نتایج پژوهش, بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی, عجین شدن با شغل و پیوند با شغل تاثیر معناداری داشته است. همچنین اثر معنادار بازاریابی داخلی بر روی تعهد سازمانی, هویت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده نیز تأیید شد. این پژوهش مدلی جامع از تاثیر بازاریابی داخلی بر پیامدهای شغلی و پیامدهای سازمانی را در بافت فرهنگی-اجتماعی ایران و در بخش خصوصی مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، الهام، محمدی ساردو، مهسا، و شجاع، علی. (1397). واکاوی و تبیین پیامدهای شغلی و سازمانی بازاریابی داخلی. پژوهش های مدیریت منابع انسانی، 10(3 (پیاپی 33) )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/366323/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی الهام، محمدی ساردو مهسا، شجاع علی. واکاوی و تبیین پیامدهای شغلی و سازمانی بازاریابی داخلی. پژوهش های مدیریت منابع انسانی[Internet]. 1397؛10(3 (پیاپی 33) ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/366323/fa

    IEEE: کپی

    الهام ابراهیمی، مهسا محمدی ساردو، و علی شجاع، “واکاوی و تبیین پیامدهای شغلی و سازمانی بازاریابی داخلی،” پژوهش های مدیریت منابع انسانی، vol. 10، no. 3 (پیاپی 33) ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366323/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button