APA:
کپیصفرنیا، حسن، دهقانی سلطانی، مهدی، فارسی زاده، حسین، و همتی، امین. (1396). طراحی مدل راهبردی عوامل مؤثر بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران. مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی(مطالعات راهبردی جهانی شدن)، 7(23 )، 73-93. SID. https://sid.ir/paper/229973/fa
Vancouver:
کپیصفرنیا حسن، دهقانی سلطانی مهدی، فارسی زاده حسین، همتی امین. طراحی مدل راهبردی عوامل مؤثر بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران. مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی(مطالعات راهبردی جهانی شدن)[Internet]. 1396؛7(23 ):73-93. Available from: https://sid.ir/paper/229973/fa
IEEE:
کپیحسن صفرنیا، مهدی دهقانی سلطانی، حسین فارسی زاده، و امین همتی، “طراحی مدل راهبردی عوامل مؤثر بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران،” مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی(مطالعات راهبردی جهانی شدن)، vol. 7، no. 23 ، pp. 73–93، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/229973/fa