مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

628
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

533
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی دیدگاه معرفت شناختی کالینگ وود و دلالت های آن در برنامه درسی

صفحات

 صفحه شروع 7 | صفحه پایان 30

چکیده

 مبانی معرفت شناختی در مطالعات برنامه درسی همواره میان صاحب نظران مورد بحث بوده است. در مقاله حاضر, دیدگاه معرفت شناختی کالینگ وود, یکی از برجسته ترین فیلسوفان قرن بیستم, مورد بررسی قرار گرفته است. از نکات مهم دیدگاه معرفت شناختی او می توان به «در هم تنیدگی تاریخ و فلسفه» اشاره کرد. با چنین پیش فرضی می توان برنامه درسی ای فعال تر را برای موضوعات درسی طراحی کرد, به طوری که دانش آموزان با دروس مختلف در بستر تاریخ مواجه شوند و اندیشه های مختلف را بازسازی کنند. روش تحقیقی که در این مقاله به کار گرفته شده, روش تحلیلی و استنتاجی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زیباکلام مفرد، فاطمه، و حیدری، سمیرا. (1394). بررسی دیدگاه معرفت شناختی کالینگ وود و دلالت های آن در برنامه درسی. پژوهش های معرفت شناختی (آفاق حکمت)، 4(1 (پیاپی 9))، 7-30. SID. https://sid.ir/paper/232750/fa

    Vancouver: کپی

    زیباکلام مفرد فاطمه، حیدری سمیرا. بررسی دیدگاه معرفت شناختی کالینگ وود و دلالت های آن در برنامه درسی. پژوهش های معرفت شناختی (آفاق حکمت)[Internet]. 1394؛4(1 (پیاپی 9)):7-30. Available from: https://sid.ir/paper/232750/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه زیباکلام مفرد، و سمیرا حیدری، “بررسی دیدگاه معرفت شناختی کالینگ وود و دلالت های آن در برنامه درسی،” پژوهش های معرفت شناختی (آفاق حکمت)، vol. 4، no. 1 (پیاپی 9)، pp. 7–30، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232750/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button