APA:
کپیرحمتی اصل، زینب، یوسفی، بهرام، و خزایی، علی اشرف. (1398). اثر نوگرایی مصرف کننده بر سبک های خرید پوشاک ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(54 )، 93-108. SID. https://sid.ir/paper/234361/fa
Vancouver:
کپیرحمتی اصل زینب، یوسفی بهرام، خزایی علی اشرف. اثر نوگرایی مصرف کننده بر سبک های خرید پوشاک ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(54 ):93-108. Available from: https://sid.ir/paper/234361/fa
IEEE:
کپیزینب رحمتی اصل، بهرام یوسفی، و علی اشرف خزایی، “اثر نوگرایی مصرف کننده بر سبک های خرید پوشاک ورزشی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 54 ، pp. 93–108، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234361/fa