APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، حیدرزاده، کامبیز، و دبستانی، فاطمه. (1390). تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 1-26. SID. https://sid.ir/paper/194687/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، حیدرزاده کامبیز، دبستانی فاطمه. تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):1-26. Available from: https://sid.ir/paper/194687/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، کامبیز حیدرزاده، و فاطمه دبستانی، “تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 1–26، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194687/fa