APA:
کپیططری، احسان، احسانی، محمد، کوزه چیان، هاشم، و نوروزی سیدحسینی، رسول. (1398). طراحی مدل الزامات پیاده سازی بازاریابی اجتماعی در ورزش های تفریحی کشور با استفاده از نظریة داده بنیاد. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(53 )، 33-58. SID. https://sid.ir/paper/234404/fa
Vancouver:
کپیططری احسان، احسانی محمد، کوزه چیان هاشم، نوروزی سیدحسینی رسول. طراحی مدل الزامات پیاده سازی بازاریابی اجتماعی در ورزش های تفریحی کشور با استفاده از نظریة داده بنیاد. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(53 ):33-58. Available from: https://sid.ir/paper/234404/fa
IEEE:
کپیاحسان ططری، محمد احسانی، هاشم کوزه چیان، و رسول نوروزی سیدحسینی، “طراحی مدل الزامات پیاده سازی بازاریابی اجتماعی در ورزش های تفریحی کشور با استفاده از نظریة داده بنیاد،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 53 ، pp. 33–58، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234404/fa