APA:
کپیشکاری، عباس، و احمدآبادی آرانی، نجمه. (1397). درآمدی بر آموزه های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی-یادگیری و نقد آن. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 15(1 (پیاپی 27) )، 95-104. SID. https://sid.ir/paper/236030/fa
Vancouver:
کپیشکاری عباس، احمدآبادی آرانی نجمه. درآمدی بر آموزه های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی-یادگیری و نقد آن. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1397؛15(1 (پیاپی 27) ):95-104. Available from: https://sid.ir/paper/236030/fa
IEEE:
کپیعباس شکاری، و نجمه احمدآبادی آرانی، “درآمدی بر آموزه های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی-یادگیری و نقد آن،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 15، no. 1 (پیاپی 27) ، pp. 95–104، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236030/fa