APA:
کپیفرهادی یونکی، مجید، شفیعی، زاهد، و راست قلم، مهدی. (1397). شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری. پژوهش و برنامه ریزی روستایی (JOURNAL OF RESEARCH AND RURAL PLANNING)، 7(2 (پیاپی 22) )، 157-177. SID. https://sid.ir/paper/236540/fa
Vancouver:
کپیفرهادی یونکی مجید، شفیعی زاهد، راست قلم مهدی. شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری. پژوهش و برنامه ریزی روستایی (JOURNAL OF RESEARCH AND RURAL PLANNING)[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 22) ):157-177. Available from: https://sid.ir/paper/236540/fa
IEEE:
کپیمجید فرهادی یونکی، زاهد شفیعی، و مهدی راست قلم، “شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری،” پژوهش و برنامه ریزی روستایی (JOURNAL OF RESEARCH AND RURAL PLANNING)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 157–177، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236540/fa