مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,607
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,380
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 101

چکیده

 هدف تحقیق بررسی رابطه خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش در شرکت های تولیدکننده قطعات خودرو است. این تحقیق از نظر طرح مساله و هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش, از نوع همبستگی - زمینه یابی است. در واقع این تحقیق به دنبال دستیابی به روابط بین عوامل بروز یک رویداد یا پدیده موردنظر (بررسی رابطه بین خلاقیت مدیران بازرگانی بامیزان فروش) است, از نظر شیوه اجرا نیز پیمایشی یا زمینه یابی است از آنجا که ابزار رایج این نوع تحقیق پرسش نامه است برای تمام جامعه آماری ارسال و 64 مورد تکمیل شد دریافت گردید و مورد تحلیل قرار گرفت. ابزار پژوهش از نظر روایی و پایایی نیز ارزیابی شد روایی آن با اصلاحاتی مورد تائید متخصصان و خبرگان قرار گرفت و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برآورد شد که این ضریب برای شاخص های مرتبط با متغیر خلاقیت برابر0.87  و برای شاخص های فروش برابر با 0.79 بوده است و از قابلیت اعتماد بالای ابزار مورد استفاده در این پژوهش دارد. در یافته بر اساس یافته ها, وجود رابطه معنی دار بین خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش در جامعه مورد نظر تایید شد که با بررسی متغیرهای ساختاری, فرهنگی و منابع انسانی علی رغم وجود رابطه معنی دار بین این متغیرها با میزان فروش, تاثیر متغیرساختاری از دیگر متغیرها بر میزان فروش پر رنگ تر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    میرابی، وحیدرضا، و کبیر، علی. (1390). خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان. مدیریت کسب و کار، 2(9)، 87-101. SID. https://sid.ir/paper/237805/fa

    Vancouver: کپی

    میرابی وحیدرضا، کبیر علی. خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛2(9):87-101. Available from: https://sid.ir/paper/237805/fa

    IEEE: کپی

    وحیدرضا میرابی، و علی کبیر، “خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 9، pp. 87–101، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237805/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button