مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

893
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

578
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانی فارسی آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 161

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جلیلی، سیداکبر، ابطحی، سیدمهدی، و خدادادیان، مهدی. (1393). تاثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانی فارسی آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی. پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، 3(1 (پیاپی 6))، 137-161. SID. https://sid.ir/paper/240659/fa

    Vancouver: کپی

    جلیلی سیداکبر، ابطحی سیدمهدی، خدادادیان مهدی. تاثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانی فارسی آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی. پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان[Internet]. 1393؛3(1 (پیاپی 6)):137-161. Available from: https://sid.ir/paper/240659/fa

    IEEE: کپی

    سیداکبر جلیلی، سیدمهدی ابطحی، و مهدی خدادادیان، “تاثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانی فارسی آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی،” پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، vol. 3، no. 1 (پیاپی 6)، pp. 137–161، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240659/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا