مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,072
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر روش ارتباط دهنده بصری بر یادگیری لغت زبان آموزان ایرانی

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 82

چکیده

 هدف این تحقیق بررسی تاثیر روش ابزار ارتباط دهنده بصری بر یادگیری لغت زبان آموزان ایرانی می باشد. در این تحقیق شبه تجربی که یک ترم به طول انجامید پنجاه زبان آموز شرکت داشته اند. زبان آموزان به دو گروه مساوی تقسیم شدند, یکی آزمایش و دیگری کنترل. گروه آزمایش لغات را از طریق تصاویر و به صورت خوشه ای آموختند ولی در گروه کنترل زبان آموزان همان لغات را با روش سنتی یاد گرفتند. پیش از شروع برنامه هر دو گروه از نظر توانش زبانی (در هر چهار مهارت) از طریق تست کمبریج امتحان شدند تا ثابت شود هر دو گروه تقریبا در یک سطح زبانی می باشند. سپس یک پیش آزمون جهت تست دانش لغت زبان آموزان برگزار شد, پس از اتمام تحقیق آزمونی جهت سنجش میزان تاثیر روش تحقیق انجام شد. نتایج به دست آمده با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس آنالیز شد. نتایج این مطالعه قویا تاثیر مثبت روش ابزار ارتباط دهنده بصری بر یادگیری لغت را اثبات نمود. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد, لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید. لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شعاری، الناز، و فرخی، فرهمن. (1393). تاثیر روش ارتباط دهنده بصری بر یادگیری لغت زبان آموزان ایرانی. دانش و پژوهش در آموزش زبان انگلیسی، 2(1)، 71-82. SID. https://sid.ir/paper/240673/fa

    Vancouver: کپی

    شعاری الناز، فرخی فرهمن. تاثیر روش ارتباط دهنده بصری بر یادگیری لغت زبان آموزان ایرانی. دانش و پژوهش در آموزش زبان انگلیسی[Internet]. 1393؛2(1):71-82. Available from: https://sid.ir/paper/240673/fa

    IEEE: کپی

    الناز شعاری، و فرهمن فرخی، “تاثیر روش ارتباط دهنده بصری بر یادگیری لغت زبان آموزان ایرانی،” دانش و پژوهش در آموزش زبان انگلیسی، vol. 2، no. 1، pp. 71–82، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240673/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button