APA:
کپیکیان ارثی، فرحناز، سیف، علی اکبر، و دلاور، علی. (1393). اثربخشی ساختار متون درسی, پیش سازمان دهنده, و هدف های آموزشی بر میزان درک مطلب, سرعت مطالعه, و نگرش به متن. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، 18(32)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/240825/fa
Vancouver:
کپیکیان ارثی فرحناز، سیف علی اکبر، دلاور علی. اثربخشی ساختار متون درسی, پیش سازمان دهنده, و هدف های آموزشی بر میزان درک مطلب, سرعت مطالعه, و نگرش به متن. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی[Internet]. 1393؛18(32):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/240825/fa
IEEE:
کپیفرحناز کیان ارثی، علی اکبر سیف، و علی دلاور، “اثربخشی ساختار متون درسی, پیش سازمان دهنده, و هدف های آموزشی بر میزان درک مطلب, سرعت مطالعه, و نگرش به متن،” پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، vol. 18، no. 32، pp. 1–18، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240825/fa