APA:
کپیقادری، مصطفی. (1392). تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته مطالعات برنامه درسی. نظریه و عمل در برنامه درسی، 1(1)، 49-72. SID. https://sid.ir/paper/241906/fa
Vancouver:
کپیقادری مصطفی. تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته مطالعات برنامه درسی. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1392؛1(1):49-72. Available from: https://sid.ir/paper/241906/fa
IEEE:
کپیمصطفی قادری، “تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته مطالعات برنامه درسی،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 1، no. 1، pp. 49–72، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241906/fa