مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

488
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

602
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 74

چکیده

ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOTچکیدههدف: پژوهش حاضر ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی در شهر تهران بر اساس مدل SWOT وارائه و تدوین راهبردهای مناسب بازاریابی کالاهای ورزشی برای بخش بازاریابی وزارت ورزش و جوانان می باشد. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است, از بین کلیه فروشندگان, بازاریابان و مدیران باشگاه های ورزشی تعداد 384 پرسشنامه کامل به عنوان نمونه به روش در دسترس انتخاب شد, پرسشنامه مورد استفاده براساس مدل SWOT توسط محقق به روش دلفی در 35 سوال و 4 بعد مدل قوت, ضعف, فرصت و تهدید تنظیم شد, برای تحلیل نیز از مدل AHA و SWOT در هفت گام استفاده شد. یافته ها: ی حاصل از بررسی و تحلیل ماتریس ارزیابی نقاط قوت و ضعف مدل SWOT نشان داد که نمره نهایی در نقاط قوت برابر با (78/3) در نقاط ضعف(3/1)فرصت های بیرونی (11/3) و تهدیدهای بیرونی(5/1) می باشد. درنتیجه استراتژی SO دارای بیشترین وزن بوده و به عنوان بهترین استراتژی انتخاب شد. پیاده سازی این استراتژی و راهبردهای مرتبط با آن به بخش بازاریابی وزارت ورزش و جوانان توصیه می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، معصومه، و قربانی قهفرخی، لیلا. (1398). ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 7(4 (پیاپی 28) )، 67-74. SID. https://sid.ir/paper/243412/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی معصومه، قربانی قهفرخی لیلا. ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(4 (پیاپی 28) ):67-74. Available from: https://sid.ir/paper/243412/fa

    IEEE: کپی

    معصومه حسینی، و لیلا قربانی قهفرخی، “ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 67–74، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243412/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا