APA:
کپیعلاالدینی، پویا، و چینی، سیدعارف. (1391). کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: مشتریان خارجی هتل های چهار و پنج ستاره ایران). راهبرد اجتماعی فرهنگی، 1(4)، 87-101. SID. https://sid.ir/paper/243654/fa
Vancouver:
کپیعلاالدینی پویا، چینی سیدعارف. کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: مشتریان خارجی هتل های چهار و پنج ستاره ایران). راهبرد اجتماعی فرهنگی[Internet]. 1391؛1(4):87-101. Available from: https://sid.ir/paper/243654/fa
IEEE:
کپیپویا علاالدینی، و سیدعارف چینی، “کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: مشتریان خارجی هتل های چهار و پنج ستاره ایران)،” راهبرد اجتماعی فرهنگی، vol. 1، no. 4، pp. 87–101، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243654/fa