APA:
کپیحمیدی، فریده، و جلیلیان، هانیه. (1397). تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبکهای اسنادی دانش آموزان. خانواده و پژوهش، 15(4 (پیاپی 41) )، 85-102. SID. https://sid.ir/paper/250359/fa
Vancouver:
کپیحمیدی فریده، جلیلیان هانیه. تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبکهای اسنادی دانش آموزان. خانواده و پژوهش[Internet]. 1397؛15(4 (پیاپی 41) ):85-102. Available from: https://sid.ir/paper/250359/fa
IEEE:
کپیفریده حمیدی، و هانیه جلیلیان، “تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبکهای اسنادی دانش آموزان،” خانواده و پژوهش، vol. 15، no. 4 (پیاپی 41) ، pp. 85–102، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250359/fa