مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,469
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,227
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی بر عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 194

چکیده

 مقدمه و هدف: این تحقیق با هدف بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی بر عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی استان اردبیل انجام شد. روش شناسی: روش تحقیق حاضر از نظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری شامل کلیه معلمان تربیت بدنی استان اردبیل به تعداد 650 نفر بود که با استفاده از فرمول کوکران تعداد نمونه 242 نفر برآورد گردید. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته اثربخشی آموزش ضمن خدمت و پرسشنامه عملکرد شغلی بود که پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ برای پرسشنامه آموزش ضمن خدمت 95/0 و برای عملکرد شغلی 96/0 به دست آمد. از آمار توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند گانه) جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد تمامی مؤلفه های آموزش ضمن خدمت مجازی (ارتقاء فرایند یاددهی-یادگیری, ارتقاء تعاملات انسانی, ارتقاء استفاده از اینترنت و آشنایی با رایانه, صرفه جویی از زمان, مهارت فنی و عملی, استفاده از روش ها و الگوهای جدید آموزشی, گرایش به تربیت بدنی)توانایی پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی را دارا می باشد. نتیجه گیری: در دسترس بودن اینترنت باعث دستیابی به اطلاعات جدید در زمان کمتر می شود و این در زمینه استفاده معلمان از روش ها و الگوهای جدید باعث افزایش عملکرد شغلی آنان می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مستحفظیان، مینا، خدایی، زهرا، و رهبری، سمیه. (1397). بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی بر عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، 14(28 )، 183-194. SID. https://sid.ir/paper/250875/fa

    Vancouver: کپی

    مستحفظیان مینا، خدایی زهرا، رهبری سمیه. بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی بر عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی[Internet]. 1397؛14(28 ):183-194. Available from: https://sid.ir/paper/250875/fa

    IEEE: کپی

    مینا مستحفظیان، زهرا خدایی، و سمیه رهبری، “بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی بر عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی،” پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، vol. 14، no. 28 ، pp. 183–194، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250875/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button