APA:
کپیموسوی، سیدنجم الدین، نظرپوری، امیرهوشنگ، ساعدی، عبداله، و شریعت نژاد، علی. (1394). بررسی تاثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی. راهبردهای بازرگانی، 22 (دوره جدید)(5)، 15-28. SID. https://sid.ir/paper/252989/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدنجم الدین، نظرپوری امیرهوشنگ، ساعدی عبداله، شریعت نژاد علی. بررسی تاثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(5):15-28. Available from: https://sid.ir/paper/252989/fa
IEEE:
کپیسیدنجم الدین موسوی، امیرهوشنگ نظرپوری، عبداله ساعدی، و علی شریعت نژاد، “بررسی تاثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 22 (دوره جدید)، no. 5، pp. 15–28، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252989/fa