مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,880
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,751
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 62

چکیده

 هدف این تحقیق, مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی است. مرور ادبیات و تحقیقات درباره این پژوهش بر فقدان کار تحقیقی همه جانبه که در آن ارتباط میان راهبرد های قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی بررسی شده باشد, صحه می گذارد. بنابراین مقاله حاضر با روش توصیفی این موضوع را مورد بررسی قرار داده است. برای دستیابی به اهداف پژوهش, داده هایی از 108 شرکت در بخش تولیدی و خدمات در شهرک های صنعتی در تبریز و سنندج از طریق پرسشنامه جمع آوری گردید. بر پایه اطلاعات بدست آمده بیشترین روش قیمت گذاری استفاده شده در میان شرکت ها, روش تعیین قیمت بر مبنای نیازهای مشتریان می باشد. همچنین نتایج بدست آمده نشان داد که رابطه معنی داری بین راهبرد های قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی وجود دارد. در مدل ارزیابی شده در تحقیق مشاهده می گردد که راهبرد های رقابت- محور با ضریب 0.89 دارای بیشترین تاثیر در قابلت های بازاریابی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شافعی، رضا، کفچه، پرویز، و داروند، فاتح. (1393). مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی. راهبردهای بازرگانی، 21(4 )، 47-62. SID. https://sid.ir/paper/253021/fa

    Vancouver: کپی

    شافعی رضا، کفچه پرویز، داروند فاتح. مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(4 ):47-62. Available from: https://sid.ir/paper/253021/fa

    IEEE: کپی

    رضا شافعی، پرویز کفچه، و فاتح داروند، “مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 4 ، pp. 47–62، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253021/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button