APA:
کپیرمضانیان، محمدرحیم، یاکیده، کیخسرو، و تفقدی، حمیدرضا. (1398). تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران). راهبردهای بازرگانی، 26 (دوره جدید)(13 )، 167-180. SID. https://sid.ir/paper/253022/fa
Vancouver:
کپیرمضانیان محمدرحیم، یاکیده کیخسرو، تفقدی حمیدرضا. تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1398؛26 (دوره جدید)(13 ):167-180. Available from: https://sid.ir/paper/253022/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم رمضانیان، کیخسرو یاکیده، و حمیدرضا تفقدی، “تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 26 (دوره جدید)، no. 13 ، pp. 167–180، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253022/fa