APA:
کپیبهرامی، فاطمه، و بدری، مرتضی. (1396). رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه ای شناخت, فراشناخت, انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(9 )، 189-212. SID. https://sid.ir/paper/255193/fa
Vancouver:
کپیبهرامی فاطمه، بدری مرتضی. رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه ای شناخت, فراشناخت, انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(9 ):189-212. Available from: https://sid.ir/paper/255193/fa
IEEE:
کپیفاطمه بهرامی، و مرتضی بدری، “رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه ای شناخت, فراشناخت, انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 9 ، pp. 189–212، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255193/fa