مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

622
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

730
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 71

چکیده

 هدف از این مطالعه تجزیه و تحلیل ادبیات موجود در زمینه عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک ها و تعیین متغیرها و تعیین اندازه اثر متغیرهای مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک ها است. بانک ها برای حفظ مشتریان و کسب سهم بیشتر از بازار مصرف کنندگان, ملزم به شناخت رفتار و نیازهای مصرف کنندگان هستند و با توجه به اینکه پژوهش های متعددی در این باب صورت گرفته و از آنجایی که در این پژوهش ها توانایی مهار و کنترل محیط پژوهش, نمونه و روش ها, ابزار اندازه گیری از پژوهشی به پژوهشی دیگر متفاوت بوده, نتایج پژوهش ها متفاوت و بعضاً متعارض بوده لذا از این رو انجام پژوهش های ترکیبی که عصاره پژوهش های انجام شده در این موضوع را به شیوه نظام مند و علمی فراروی پژوهشگران قرار دهد, اهمیت فراوان دارد. در مجموع 15 مطالعه انتخاب و با نرم افزار CMA2 مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که عوامل ذیل در ترجیح مشتریان در انتخاب بانک ها نقش داشته اند: 1-تسهیلات مالی 2-اعتماد به بانک 3-نحوه برخورد کارکنان 4-ارائه خدمات بانکی 5-شرایط فیزیکی و مکانی 6-فناوری جدید و پیشرفته 7-شهرت و اعتبار بانک 8-امنیت و حفظ اطلاعات 9-هزینه ارائه خدمات 10-دسترسی سریع به بانک 11-بازاریابی

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قبولی، ناصر، بافنده زنده، علیرضا، و عالی، صمد. (1398). فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک. پژوهش های مدیریت راهبردی، 25(72 )، 41-71. SID. https://sid.ir/paper/255288/fa

    Vancouver: کپی

    قبولی ناصر، بافنده زنده علیرضا، عالی صمد. فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1398؛25(72 ):41-71. Available from: https://sid.ir/paper/255288/fa

    IEEE: کپی

    ناصر قبولی، علیرضا بافنده زنده، و صمد عالی، “فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 25، no. 72 ، pp. 41–71، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255288/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button