APA:
کپیحسین زاده، مجتبی، و سلامی، حسن. (1396). بررسی نقش تبلیغات در ترویج ایرانگردی از دیدگاه مسافران خارجی و تاثیر آن بر توسعه کارآفرینی و تولید اشتغال (مطالعه موردی: هتل های 5 ستاره شهر مشهد). میراث و گردشگری، 2(6 )، 99-127. SID. https://sid.ir/paper/257196/fa
Vancouver:
کپیحسین زاده مجتبی، سلامی حسن. بررسی نقش تبلیغات در ترویج ایرانگردی از دیدگاه مسافران خارجی و تاثیر آن بر توسعه کارآفرینی و تولید اشتغال (مطالعه موردی: هتل های 5 ستاره شهر مشهد). میراث و گردشگری[Internet]. 1396؛2(6 ):99-127. Available from: https://sid.ir/paper/257196/fa
IEEE:
کپیمجتبی حسین زاده، و حسن سلامی، “بررسی نقش تبلیغات در ترویج ایرانگردی از دیدگاه مسافران خارجی و تاثیر آن بر توسعه کارآفرینی و تولید اشتغال (مطالعه موردی: هتل های 5 ستاره شهر مشهد)،” میراث و گردشگری، vol. 2، no. 6 ، pp. 99–127، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257196/fa