APA:
کپیپارسایی، ایمان، سعدی پور، اسماعیل، درتاج، فریبرز، و اسدزاده، حسن. (1397). ارزیابی مدل ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس جو مدرسه و ارزش های وابسته به تحصیل با واسطه گری فراهیجان در دانش آموزان. سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(4 )، 110-121. SID. https://sid.ir/paper/258254/fa
Vancouver:
کپیپارسایی ایمان، سعدی پور اسماعیل، درتاج فریبرز، اسدزاده حسن. ارزیابی مدل ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس جو مدرسه و ارزش های وابسته به تحصیل با واسطه گری فراهیجان در دانش آموزان. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1397؛5(4 ):110-121. Available from: https://sid.ir/paper/258254/fa
IEEE:
کپیایمان پارسایی، اسماعیل سعدی پور، فریبرز درتاج، و حسن اسدزاده، “ارزیابی مدل ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس جو مدرسه و ارزش های وابسته به تحصیل با واسطه گری فراهیجان در دانش آموزان،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 5، no. 4 ، pp. 110–121، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258254/fa