APA:
کپیباعزت، فرشته، و نوری زاده، نرگس. (1397). تأثیر بسته آموزشی-شناختی دانشگاه یوتا بر ابعاد توجه پایدار, انتخابی, و انتقالی کودکان خردسال. سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(3 )، 58-68. SID. https://sid.ir/paper/258373/fa
Vancouver:
کپیباعزت فرشته، نوری زاده نرگس. تأثیر بسته آموزشی-شناختی دانشگاه یوتا بر ابعاد توجه پایدار, انتخابی, و انتقالی کودکان خردسال. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1397؛5(3 ):58-68. Available from: https://sid.ir/paper/258373/fa
IEEE:
کپیفرشته باعزت، و نرگس نوری زاده، “تأثیر بسته آموزشی-شناختی دانشگاه یوتا بر ابعاد توجه پایدار, انتخابی, و انتقالی کودکان خردسال،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 5، no. 3 ، pp. 58–68، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258373/fa