APA:
کپیعشوری کیوانی، مریم، فکورثقیه، امیرمحمد، و ملک زاده، غلامرضا. (1397). تأثیر باورهای مبتنی بر کارایی و نظریه انتشار نوآوری بر باورهای مبتنی بر پذیرش بانکداری اینترنتی. مدیریت توسعه فناوری، 5(4 )، 133-159. SID. https://sid.ir/paper/260228/fa
Vancouver:
کپیعشوری کیوانی مریم، فکورثقیه امیرمحمد، ملک زاده غلامرضا. تأثیر باورهای مبتنی بر کارایی و نظریه انتشار نوآوری بر باورهای مبتنی بر پذیرش بانکداری اینترنتی. مدیریت توسعه فناوری[Internet]. 1397؛5(4 ):133-159. Available from: https://sid.ir/paper/260228/fa
IEEE:
کپیمریم عشوری کیوانی، امیرمحمد فکورثقیه، و غلامرضا ملک زاده، “تأثیر باورهای مبتنی بر کارایی و نظریه انتشار نوآوری بر باورهای مبتنی بر پذیرش بانکداری اینترنتی،” مدیریت توسعه فناوری، vol. 5، no. 4 ، pp. 133–159، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/260228/fa