APA:
کپیبهروزسرچشمه، سعیده، عاشوری، محمد، و انصاری شهیدی، مجتبی. (1396). اثربخشی آموزش شناختی بر میزان توجه و حافظه فعال کودکان با اختلال کم توجهی بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 8(21)، 6-15. SID. https://sid.ir/paper/262478/fa
Vancouver:
کپیبهروزسرچشمه سعیده، عاشوری محمد، انصاری شهیدی مجتبی. اثربخشی آموزش شناختی بر میزان توجه و حافظه فعال کودکان با اختلال کم توجهی بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1396؛8(21):6-15. Available from: https://sid.ir/paper/262478/fa
IEEE:
کپیسعیده بهروزسرچشمه، محمد عاشوری، و مجتبی انصاری شهیدی، “اثربخشی آموزش شناختی بر میزان توجه و حافظه فعال کودکان با اختلال کم توجهی بیش فعالی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 8، no. 21، pp. 6–15، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262478/fa