APA:
کپیحبیبی کلیبر، رامین، فرید، ابوالفضل، و بهادری خسروشاهی، جعفر. (1398). تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان. تدریس پژوهی، 7(1 )، 168-183. SID. https://sid.ir/paper/262601/fa
Vancouver:
کپیحبیبی کلیبر رامین، فرید ابوالفضل، بهادری خسروشاهی جعفر. تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان. تدریس پژوهی[Internet]. 1398؛7(1 ):168-183. Available from: https://sid.ir/paper/262601/fa
IEEE:
کپیرامین حبیبی کلیبر، ابوالفضل فرید، و جعفر بهادری خسروشاهی، “تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان،” تدریس پژوهی، vol. 7، no. 1 ، pp. 168–183، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262601/fa